Trening interwałowy – podstawy

girl-in-the-gym-1391368_1920Dla osób, które chcą uzyskać jak najlepsze efekty odchudzania oraz utraty wagi powinniśmy pamiętać o tym, że nie każdy trening będzie dla nas odpowiedni. Nie jest możliwa utrata kilku kilogramów tłuszczu przy zastosowaniu treningu na rzeźbę czy na masę. O tym wie prawie każdy, jednak niewiele ludzi wie o tym, że wśród treningów mających na celu spowodowanie spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej wyróżniamy treningi bardziej skuteczne oraz mniej skuteczne. Oczywiście nie jest też tak, że stosując ćwiczenia jednego rodzaju nie uzyskamy żadnych efektów, jednak każda osoba borykająca się z nadwagą chce zrzucić jak najwięcej dodatkowych kilogramów. Mowa tu oczywiście dla treningów interwałowych. Trening interwałowy dla początkujących powinien być zaplanowany przez osobę wysoce wykwalifikowaną i mająco do tego odpowiednie kompetencję. Trening interwałowy polega na naprzemiennym zmienianiu tętna naszego serca. Pozwala to na promowanie tkanki tłuszczowej jako źródła energii do pracy mięśni podczas wysiłku.

1 Comment

  • Spalacze tłuszczu na pewno przydają się w okresie redukcji tkanki tłuszczowej, ale najpierw należy zacząć od podstaw. Ułożyć zbilansowaną dietę, odpowiedni plan treningowy. Zarówno ważny jest trening siłowy (szczególnie istotne info dla kobiet, które często się go ‚boją), jak i odpowiedni rozkład cardio/treningu interwałowego. Z pomocą przyjdą nam specjaliści potreningu.pl/plany , którzy indywidualnie rozpatrują każdy przypadek.
    W dalszej kolejności przy udanej próbie odchudzania się i spadku zbędnego balastu, dopiero warto zainteresować się spalaczami tłuszcz, które wspomogą nam osiągnąć kolejny etap i zejść jeszcze niżej z % tkanki tłuszczowej, przyspieszą przemianę materii, dadzą potrzebny zastrzyk energii na treningu i wzmocnią naszą koncentrację,polecam ofertę http://www.sfd.pl/sklep/Spalacze_ze_stymulantami-k153.html i ich ogromny wybór termogeników.

Dodaj komentarz